środa, 27 marca 2013

2013.03.27

Bluza: CUBUS | Buty: RIVER ISLAND | torebka: RIVER ISLAND | spodnie: H&M

O tym, że bezsenność nie musi być taka zła, przekonałam się kilka dni temu. Podczas którejś z kolei nieprzespanej nocy okazało się, że: wszystkie książki i gazety mam już przeczytane, wszystkie gry na playstation przeszłam, a na żadnym z portali społecznościowych nie ma żywej duszy, stwierdziłam więc, że włączę telewizor. Banalne prawda?

Czego można się spodziewać w telewizji o trzeciej w nocy? Reklam? Muzyki z lat 90 (to, akurat na plus) Powtórek? Nic godnego uwagi dla człowieka, który nie może zasnąć. I tu, ku mojemu zdziwieniu, w telewizji leciało mnóstwo naprawdę dobrych i ciekawych programów.

Jako fanka Top Gear'u, Jeremiego Clarksona i wszystkiego co związane jest z motoryzacją, zgłębiłam swoją wiedzę na temat Jaguara, po czym odbyłam podróż po luksusowych hotelach w RPA, posłuchałam o mitach zjawisk paranormalnych i zgłębiłam sekrety ludzkiego umysłu. 

Całkiem nieźle jak na jedną noc, prawda?

Zdjęcia: Andrzej Gradzik


42 komentarze:

  1. Ja wtedy najczęściej trafiam na erotyki :D albo wróżki :D
    Pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D haha erotyki tego słowa mi brakowało :D

      Usuń
  2. Świetny zastaw! czerń + neonowa torebka to jest to ;) a im dłużej patrzę na tę bluzę tym szybciej mam ochotę lecieć do cubusa i porwać ja prosto do kasy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro z samego rana <3 jako pierwszy klient galerii :D

      Usuń
  3. Cudownie wyglądasz!:))
    Ja gdy nie mogę spać piszę, bo mam wtedy tyle mądrości do przekazania światu haha:))
    Oo i zmieniłaś włosy? ja wlasnie w sb wybieram się do fryzjera, żeby jakoś zmodyfikować ombre, bo juz za długo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :*
      Zrobiłam odrost i lekko przeciągnęłam na resztę:D Myślę, że ten ciemny efekt to raczej ustawienia aparatu :) na żywo widać złotawe końce :D ale coraz bardziej mnie kusi jednolity, jasny, chłodny brąz jak u Kim Kardashian obecnie :D

      Usuń
  4. piękne, fantastyczna jest ta bluza - uwielbiam takie. luźno i z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. .. no i kopertówka- doskonała w tym zestawieniu z czernią!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne przelamanie czerni ta torebka :) rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje pięknie za wszystkie komentarze :* <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak dokładnie ta torebka idealnie przełamuje twój strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przegenialna jest ta bluza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza jest świetna! I ta torebka fajnie wszystko ożywia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz :) bluza bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo bluza jest świetna! a nocą to na wróżki trafiam:P

    OdpowiedzUsuń
  13. super! zakochałam się w Twojej bluzie!

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniala ta bluzka. Naprawde mi sie podoba. Udana sesja ;) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam czerń przełamaną jakimś elementem, świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za wszystkie komentarze !! <3<3

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa stylizacja, torebka przełamała czerń, pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz! właśnie zwróciłam uwagę na tę bluzę w cubusie, ale nie miałam czasu aby dokładnie się rozglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewelino, stworzyłaś super stylizację! Bardzo podoba mi się ta bluza i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kopertówka i bluza! Pozdrowienia z Krakowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nieziemski styl. :) Ciekawa uroda... ^^
    Z chęcią zaczynam obserwować. Zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoja bluza jest obłędna. niby prosta, a jednak fakturą i krojem przyciąga uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczna bluza, w zestawieniu z torebką wygląda bosko

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten zestaw jest świetny! Uwielbiam takie proste, nieprzekombinowane stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello dear, gorgeous style! I really like your blog, it’s very interesting and has beautiful things! What about following each other? Also on bloglovin and facebook …just let me know J If you follow me, I follow you back.
    Kisses, have a nice day!

    Le Blog de Michelle
    Facebook Le Blog de Michelle
    PS: Left a message with your blog adress, ok? =)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi! Great pictures, great style!!

    http://gardeninshadow.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zegarek i torebeczka sa po prostu przesliczne !!!!
    Cudo.
    Ślicznie wygladasz :) Pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. bluza jest mega!niezbyt czesto odwiedzam cubus,a teraz wiem, ze powinnam byc bardziej czujna :) poza tym bardzo podobaja mi sie zdjeci. ciekawe ujecia, kolorystyka... bede odwiedzac czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna bluza! jaki wzięłaś jej rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Wzięłam L, S i M były bardzo krótkie.

      Usuń
  30. bluza piękna!
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

A pipdig Blogger Template