piątek, 7 grudnia 2012

2012.12.07

Każdego roku, gdy zaczyna się zima, mam wrażenie, że moja szafa zmniejsza się co najmniej o połowę. Kiedy do niej zaglądam wydaje mi się, że ciągle mam przed sobą ten sam sweter czy też bluzkę. Natomiast letnie ubrania leżą stertami na najwyższych półkach i przypominają mi o tym, że w lato można było poszaleć ze stylizacjami.

Zima jest trudną porą do tworzenia stylizacji. Szczególnie wtedy gdy minusowa temperatura, nie pozwala nam, żeby się za bardzo odkryć. Chodniki pokryte lodem zmuszają do noszenia najwygodniejszych płaskich butów. I chociaż bardzo chciałabym pokazać Wam piękne botki na cienkiej szpilce, to niestety, mogłoby to się skończyć nogą w gipsie :)

Dziś mam na sobie futerko H&M trend z poprzedniego postu. Do tego koszula w moro Zary, która ostatnimi czasy nienoszona, od dawna ma miejsce w moim sercu. Srebrny masywny naszyjnik, który dodaje koszuli trochę elegancji, bordowe rurki z wyższym stanem H&M.

Miłego weekendu kochani !







18 komentarzy:

  1. Genialny set!Wszystko idealnie dobrane!
    Pozdrawiam:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie :) a torba genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj. stylizacja cudo, tak jak i poprzednie. obserwuję!
    zapraszam do mnie na nowy cykl o urodzie!
    http://nothingobliges.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Love that camo shirt!! And that necklace just tops it off, adding that gorgous colour of oxblood to it and it is more then perfect!!!

    -xoxo- lorena

    http://www.lolitainthemix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny set! śliczne futerko;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyglądasz :).

    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs
    - do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie się prezentujesz - cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga, na pewno będę teraz tu często zaglądać! ; )

    OdpowiedzUsuń

A pipdig Blogger Template