poniedziałek, 31 grudnia 2012

2012.12.31

Witajcie, ostatni raz w starym roku, kochani! :)

Wiecie co. Nie lubię swetrów. Swetrów z golfem nienawidzę. Niby to cieplutkie i milusie. Mimo to, ja od razu czuję że, mam na sobie o jedną rzecz za dużo. Wyjątkiem od reguły jest mój sweter a'la Miś Paddington. No ale sami rozumiecie. Od czasu do czasu, można przecież poczuć się jak taki miś. A poza tym mam słabość do felietonów Jeremiego Clarksona. A co łączy go z tym misiem? Pewnie większość fanów motoryzacji jak i samej jego osoby wie. :) Powracając do głównego tematu - swetrów, skąd w mojej szafie to szare wełniane ponczo? To przez detale. Zdobienia na wysokości łokcia. Ładne, kaskadowo opadające rękawy. Nic innego nie mogłam zrobić jak tylko to przymierzyć. Zrobiłam kilka piruetów w przymierzalni. Pomyślałam że, szary kolor będzie pasować do większości moich spodni. Za chwilę byłam już przy kasie. Stara, dobra Zara.

Przerwa świąteczno-noworoczna, którą spędzam poza domem, ograniczyła mój bagaż, a co za tym idzie ilość dodatków. Za każdym razem, gdy pakuję walizkę, czy to na wakacje czy gdziekolwiek indziej, o czymś zapominam. Tym razem były to akcesoria. Za tydzień wracam i obiecuję więcej nowych stylizacji.

Na koniec. Szczęśliwego Nowego Roku moi drodzy! Oby ten rok przyniósł Wam same dobre dni! Szczęścia! Dużo, dużo szczęścia Wam życzę!


Zdjęcia: Andrzej Gradzik








18 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie ponczo - narzuty. Kupowałaś teraz jakos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponczo kupiłam już jakiś czas temu, ale teraz widziałam że, jest na wyprzedaży :) i jest ich całkiem sporo, o ile się nie myle jest jeszcze w czarnym kolorze :) :*

      Usuń
  2. I love your sweater, great outfit post!!!

    xoxo
    annpaige
    http://annpaigefashion.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  3. amazing photo's by the lake!!
    great outfit you wear! great combination with the pants and your hat!

    Do you want to follow each other with gfc? So come and let me know :)
    http://fleur-stevens.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nam się podoba ten set. :)
    Zapraszamy do oglądania autorskich kreacji oraz torebek zaprojektowanych i ręcznie uszytych przez młodą, świetnie zapowiadającą się projektantkę mody, zwyciężczynię konkursu na Najlepszego Projektanta Mody Dolnego Śląska 2012: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna stylizacja! szczególnie kapelusz wpadł mi w oko:)
    ciekawy blog wiec obserwuję. Pozdrawiam Sinina

    OdpowiedzUsuń

A pipdig Blogger Template